Kolejna edycja: 25-28 lutego 2025❗ Zapraszamy❗ 🔥🔥🔥  

Organizator:

Jak efektywnie korzystać z platformy?

Podziel się

Jak korzystać z platformy, czyli kilka kroków do efektywnego udziału w MEBLE POLSKA Edycja Specjalna!

 UZUPEŁNIJ PROFIL

Przedstaw się

Stań się bardziej widoczny na platformie i zwiększ szansę na spotkanie z wystawcami oraz innymi uczestnikami wydarzenia. Po rejestracji na platformie masz możliwość uzupełnienia swojego profilu, który jest Twoją profesjonalną wizytówką. 

Im więcej informacji zamieścisz o sobie, tym bardziej zwiększysz atrakcyjność swojego profilu, a co za tym idzie zwielokrotnisz szansę na nawiązanie kontaktów i umówienie spotkań.

Zintegruj konto z Facebook lub LinkedIn

Podczas rejestracji możesz skorzystać z opcji integracji z kontem Facebook lub LinkedIn dzięki czemu niektóre informacje oraz zdjęcie zostaną automatycznie uzupełnione w Twoim profilu na platformie.

Zadbaj, aby Twój profil przyciągał

Po zalogowaniu się do platformy kliknij ikonkę „PROFIL”w prawym górnym rogu, aby wprowadzić swoje dane uczestnika.

  1. podstawą jest podanie danych personalnych
  2. bądź widoczny dla innych i umieść swoje profesjonalne zdjęcie
  3. wpisz nagłówek, który krótko poinformuje, czym się zajmujesz
  4. określ swoje aktualne stanowisko pracy i nazwę firmy
  5. platforma skupia przedstawicieli z różnych części świata, warto więc określić lokalizację swojej działalności
  6. zaktualizuj listę interesujących Cię produktów z kategorii MEBLE lub HOME DECOR
  7. wybierz z dostępnych opcji interesujący Cię typ firmy
  8. Podaj kraj, w którym prowadzisz swoją działalność
  9. określ preferowany język, w którym chciałbyś prowadzić spotkania
  10. dołącz krótkie podsumowanie – opisz swoje doświadczenie, cel uczestnictwa w wydarzeniu lub po prostu zamieść krótkie przywitanie
Określ swoją dostępność

Wybierz godziny, w których będziesz dostępny lub zajęty dla zainteresowanych odbyciem z Tobą spotkania. Swoją dostępnością możesz zarządzać w Twoim Profilu (Profil => Zarządzaj moją dostępnością).

 

ZOBACZ KRÓTKĄ INSTRUKCJĘ "JAK UZUPEŁNIĆ PROFIL?"

 

 UMAWIAJ SPOTKANIA

Wyszukuj i nawiązuj kontakty

Z łatwością wyszukuj kontakty wśród wystawców, przedstawicieli firm, prelegentów i pozostałych uczestników. Za pomocą dostępnych filtrów wybierz partnerów rozmów zgodnych z Twoimi preferencjami.

Przeglądaj rekomendowane kontakty

Sprawdź, jakie kontakty platforma podpowiada Ci automatycznie. To profile polecane dla Ciebie, dopasowane do Twoich zainteresowań biznesowych.

Sprawdź, kto zainteresował się Tobą

Korzystaj z dostępu do listy profili, które wykazały Tobą zainteresowanie. Jeśli Ty również wykażesz nimi zainteresowanie, będziesz mógł z nimi rozmawiać i umawiać się na spotkania.

Umawiaj spotkania

Jeśli wybrałeś już potencjonalnych partnerów do rozmów, za pomocą jednego kliknięcia wyślij zaproszenie na spotkanie.

Potwierdzaj lub odrzucaj zaproszenia na spotkanie

Nie zapomnij, aby do osób które są zainteresowane odbyciem z Tobą spotkania trafiała informacja zwrotna. Aby spotkanie się odbyło musisz potwierdzić otrzymane zaproszenie.

Korzystaj z opcji video i chat

Podczas wirtualnego spotkania masz do dyspozycji opcję video oraz chat. Możesz również udostępniać zawartość swojego ekranu oraz zaprosić dodatkowe osoby do rozmowy.

 

 

OGLĄDAJ TRANSMISJE ONLINE

Sprawdź program wydarzeń

Specjalne przygotowane transmisje online w postaci interesujących prezentacji, paneli konferencyjnych czy webinarów będą odbywać się w oknie głównym platformy.

Program wydarzeń