Kolejna edycja: 25-28 lutego 2025❗ Zapraszamy❗ 🔥🔥🔥  

Organizator:

Interior Business Summit za nami

Podziel się

Zakończyła się pierwsza edycja dwudniowej konferencji poświęconej branży wnętrzarskiej Interior Business Summit. Za nami dni pełne rozmów, inspirujących prelekcji , spotkań i sporej dawki wiedzy.

Pierwszym mówcą był Mateusz Haniszewski, który w ciekawy sposób wskazał jak mówić o produkcje w czasach pandemii i jaka powinna być postcovidowa komunikacja. Drugim punktem programu był panel dyskusyjny prowadzony przez Katarzynę Księżopolską, redaktor naczelną MAGAZIF, która razem ze swoimi rozmówcami zastanawiała się jak powinny wyglądać działania PR branży wnętrzarskiej w dobie koronawirusa, ale dyskusja wykroczyła poza wyznaczone ramy i rozwinęła się w ciekawą rozmowę odnośnie fundamentów dobrze prowadzonych działań PR. Rozmówcami byli Arkadiusz Kaczanowski, Marcin Poboży, Magdalena Skibka, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc i Monika Tokarska.

Andrzej Czech, CEO Sfera Group podjął temat kryzysów. W trakcie swojej prelekcji w jasny i przejrzysty sposób przedstawił krok po kroku jak zabezpieczyć się na wypadek kryzysu oraz jak zachować się w przypadku, gdy kryzys nastąpi.

Następnie zdalnie połączyliśmy się z prelegentem Marcinem Schubertem z Homebooka, który opowiedział o tym jak, gdzie i o czym mówić w branży home&decor, aby zlojalizować swojego klienta.

Po wystąpieniu Marcina na scenie pojawiła się Zoyka, fotograf i założycielka bloga Zoyka Home, która opowiedziała o współpracy z markami i podpowiedziała jak fotografować, by zdjęcia były ciekawe, wyjątkowe i estetyczne. Zoyka na przykładach z własnej pracy i twórczości pokazała różnice w kadrowaniu, doborze dodatków i aranżacjach.

Równolegle do konferencji miały miejsce warsztaty prowadzone przez Kasię Księżopolską, która zdradziła tajniki dobrego komunikatu prasowego i przeprowadziła uczestników przez cały proces przygotowywania press packów oraz wskazała materiały, które każdy PRowiec powinien traktować jako postawę swojej działalności, bo z punktu widzenia prasy są absolutnym MUST HAVE w kontaktach z mediami.

Paula Drubkowska-Adamska z Refreszing mówiła o tym jak istotna jest rola video w strategii marketingowej oraz jakie wzrosty na przestrzeni lat notuje taka forma promocji. Konferencję zamknęło wystąpienie duetu z Concordia Design, Jagody Tatarczyk i Katarzyny Andrzejczyk-Bryks, które w formie needbooka przedstawiły metody badania potrzeb klientów na podstawie własnych doświadczeń i refleksji.

Drugi dzień konferencji rozpoczęło wystąpienie prowadzącej, Dagmary Jakubczak, która opowiedziała o tym jak ekspozycja zadbać o pozytywne doświadczenia klienta. Następnie uczestnicy konferencji wysłuchali panelu dyskusyjnego, w którym wzięli udział Roma Elsner, Andrzej Nowak, Józef Szyszka oraz Ula Michalak. Paneliści rozmawiali o znaczeniu organizowania wydarzeń towarzyszącym targom. Po ciekawym panelu wysłuchaliśmy wystąpienia Katarzyny Szostakowskiej, która przybliżyła tajniki współpracy z projektantem wnętrz. 

Ania Wróblewska przybliżyła nam pojęcie Design Thinking i na przykładzie własnych doświadczeń z markami opowiedziała o projektowaniu produktów dla jutrzejszego odbiorcy. Jako kolejna na scenie IBS wystąpiła Roma Elsner, która mówiła o udanej kooperacji z architektami. O tym jak rozmawiać z klientami i partnerami powiedział Paweł Rost, a ostatnim punktem programu był panel poświęcony tematowi Showroomów, w którym wystąpili Paweł Garus, Magdalena Borowiec, Katarzyna Szostakowska i Aleksandra Krawsz-Kubica. 

Wśród uczestników Interior Business Summit byli też przedstawiciele producentów mebli: FAMEG, GALA COLLEZIONE, POLIPOL, MTI FURNINOVA, MARO, NOTI, VINOTTI, BALMA, PAGED, ALWES oraz SZWED MEBLE. Online byli z nami m. in. pracownicy firm TON i PAGED.

Z częścią widzów spotkaliśmy się online, bo prowadzony jest streaming z konferencji. Nadal można kupić dostęp do konferencji w wersji online, by móc towarzyszyć nam drugiego dnia. Streaming dostępny jest pod linkiem www.live.ibsummit.pl

Ogromnie dziękujemy wszystkim za obecność i poświęcony czas. Bardzo cieszymy się, że mimo niesprzyjających warunków udało nam się spotkać w zdrowiu i w tak zacnym gronie.