Nadal przyjmujemy zgłoszenia wystawców❗🔥🔥🔥 Dołącz do nas❗🔥🔥🔥  

Organizator:

Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów?

Podziel się

Drugiego dnia targów MEBLE POLSKA (17 maja) odbędzie się cykl szkoleń dla salonów meblowych, zorganizowany przez Ogólnopolską Izbę Gospodarczą Producentów Mebli i Grupę MTP. Dla uczestników targów MEBLE POLSKA udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Szkolenie poprowadzi Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży i zarządzania sprzedażą, właściciel i prezes firmy Promedia. Podczas tego wydarzenia dowiesz się:
  • jak pozyskać nowych klientów sklepu meblowego? 
  • jakich słów i sformułowań używać, a z jakich zrezygnować, by zwiększyć swoje szanse na sprzedaż?
  • jakie zadawać pytania, by pomóc klientowi w zakupie? 
  • co i jak mówić, by podnieść wartość i liczbę produktów, które klient kupi w Twoim salonie meblowym?
  • jak sprawić, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep?
  • Jak stać się bardziej skutecznym menedżerem sklepu meblowego, który sprawnie zarządza zespołem  współpracowników i jest dla nich autentycznym liderem?  
  • co to są  pop-up stores i dlaczego ich popularność stale rośnie?

17.05.2022 – wtorek

 

Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów

 

10:30-11:15

1.Jak mówić, by więcej sprzedać? Siła słowa w salonie meblowym.

Skoro myśli wpływają na słowa, to i słowa wpływają na myśli – pisał George Orwell. Jakich słów i sformułowań używać, a z jakich zrezygnować, by zwiększyć swoje szanse na sprzedaż? Jakie zadawać pytania, by pomóc klientowi w zakupie? Co i jak mówić, by podnieść wartość i liczbę produktów, które klient kupi w Twoim salonie meblowym? Znajdź nowe odpowiedzi na te pytania.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

11.30 -12:15

2.W jaki sposób sprawisz, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep?

Marketingowe powiedzenie mówi, że „połowa pieniędzy przeznaczonych na reklamę jest wyrzucona w błoto, rzecz w tym, aby wiedzieć która”. W  czasach, gdy coraz szybciej zmieniają się zachowania zakupowe klientów, rosną ich wymagania w stosunku do sposobu komunikowania się z nimi, a my mamy coraz większy wybór narzędzi marketingowych, w tym nowoczesnych mediów, skuteczny marketing staje się dla sklepu meblowego coraz większym wyzwaniem.  Co pomoże Ci zwiększyć liczbę klientów odwiedzających Twój salon meblowy? Skorzystaj z okazji, by zyskać nowe inspiracje.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

12:30 – 13:15

3.Kierownik sklepu – skutecznym menedżerem i liderem zespołu.

Dlaczego nawet najlepsi sprzedawcy, awansowani na kierowników sklepów nie zawsze spełniają oczekiwania swoich pracodawców, pracowników i swoje własne ? Co ułatwi Ci, jako kierownikowi sklepu, byś stawał się coraz bardziej skutecznym menedżerem, który sprawnie zarządza zespołem  współpracowników i jest dla nich autentycznym liderem?  Podczas tego spotkania zyskasz podpowiedzi, które sprawdzają się w praktyce.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

13:30 – 14:15

4.Jak sprzedasz klientowi tam, gdzie on jest?

Klient chce kupować tam, gdzie jest, dlatego coraz częściej korzysta zarówno z zakupów w internecie, jak i w sklepach tymczasowych, tzw. pop-up stores, których popularność rośnie szybciej niż kiedykolwiek dotąd. Na zadane, podczas badania firmy Cushman & Wakefield, pytanie „w jakich formatach będą rozwijać się Państwa sklepy”, aż 26 proc. odpowiedzi brzmiało „pop-up store”. Dowiedz się, jak Ty możesz na tym skorzystać, oferując meble i artykuły wyposażenia wnętrz.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

14:30 – 15:45

Zoptymalizowanie polityki energetycznej w branży meblowej, zmniejszenie kosztów oraz wprowadzeniu zdrowej energii. Innymi słowy jak uzyskać tańszą i zdrowszą energię w branży meblowej.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona