Edycja majowa - tylko ONLNE! 👍🔥📣 Przyjmujemy zgłoszenia wystawców! 👍🔥📣  

Organizator: Grupa MTP

MEBLE POLSKA w maju tylko ONLINE

Podziel się

Co roku na targi MEBLE POLSKA zjeżdżają do Poznania na kontraktacje oraz tysiące kupców meblowych z całego świata. Jak magnes przyciąga ich oferta wiodących polskich producentów mebli, którzy prezentują w pawilonach Międzynarodowych Targów Poznańskich swoje najnowsze kolekcje. Pandemia sprawiła, że w tym roku organizacja targów w tradycyjnej formule nie jest możliwa. Dlatego Grupa MTP przygotowała alternatywne rozwiązanie, które pozwoli spotkać się ONLINE przedstawicielom branży meblowej i wyposażenia wnętrz z całego świata i da możliwość prowadzenia rozmów handlowych bez ryzyka dla zdrowia związanego z bezpośrednim kontaktem i podróżowaniem.

 

- Z uwagi na niepewne prognozy rozwoju sytuacji epidemicznej w najbliższych miesiącach zarząd Grupy MTP postanowił, że wydarzenie odbędzie się od 24 do 28 maja 2021 roku wyłącznie w formule ONLINE. Zapraszamy do udziału w internetowych spotkaniach kooperacyjnych branży meblowej i wyposażenia wnętrz MEBLE POLSKA – Edycja Specjalna. To idealne rozwiązanie, by w tej trudnej sytuacji w bezpieczny, wirtualny spotkać się w gronie kupców, dystrybutorów i producentów, zaprezentować ofertę i zdobyć nowych potencjalnych kontrahentów – mówi dyrektor Targów MEBLE POLSKA Józef Szyszka.

Wydarzenie MEBLE POLSKA – Edycja Specjalna zostanie zorganizowane z użyciem intuicyjnej  platformy internetowej, która przy kojarzeniu partnerów gospodarczych opiera się na sztucznej inteligencji. Po zarejestrowaniu uczestnictwa aplikacja zarekomenduje potencjalnych rozmówców a umówione spotkania zapisze w kalendarzu zsynchronizowanym z Google i Outlookiem. Producenci, którzy zaprezentują swoją ofertę podczas tego wydarzenia będą mieli okazję zdobyć nowych partnerów handlowych wśród kupców meblowych z całego świata i zadbają o relacje z dotychczasowymi kontrahentami.

Udział w spotkaniach online MEBLE POLSKA – Edycja Specjalna będzie także okazją do poszerzenia wiedzy o branży podczas serii interesujących wykładów i webinarów dotyczących importu mebli z Polski. 

- Obecnie finalizujemy adaptację narzędzia do specyficznych potrzeb wynikających ze specyfiki naszego wydarzenia. Wkrótce będziemy mogli przedstawić wystawcom szczegóły dotyczące warunków udziału. W najbliższych tygodniach uruchomimy także kampanię informacyjną o globalnym zasięgu, której celem będzie zaproszenie do spotkań online kupców z całego świata – dodaje Józef Szyszka.

Więcej szczegółowych informacji wkrótce na www.meblepolska.pl