Nadal przyjmujemy zgłoszenia wystawców❗🔥🔥🔥 Dołącz do nas❗🔥🔥🔥  

Organizator:

Program wydarzeń

Podziel się

Targom MEBLE POLSKA towarzyszyć będzie cykl seminariów współorganizowany między innymi przez Ogólnopolską Izbę Gospodarczą producentów Mebli. Dla uczestników targów MEBLE POLSKA udział bezpłatny

Prelekcje będą podzielone na dwa bloki tematyczne. Pierwszy z nich, pod hasłem przewodnim „Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów”, zaplanowany jest na wtorek, 17 maja. Poprowadzi go Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży i zarządzania sprzedażą, właściciel i prezes firmy Promedia. W programie pojawią się praktyczne wykłady dla sklepów meblowych: „Jak mówić, by więcej sprzedać? Siła słowa w salonie meblowym”, „W jaki sposób sprawisz, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep?”, „Kierownik sklepu – skutecznym menedżerem i liderem zespołu”, „Jak sprzedasz klientowi tam, gdzie on jest?”. 

Z kolei środa, 18 maja, poświęcona będzie tematom rynkowym i finansowym. W tym dniu pod auspicjami OIGPM odbędą się trzy wykłady. Paweł Antonik z Banku Pekao S.A. zaprezentuje temat „Perspektywy makroekonomiczne dla polskiej branży meblarskiej – Polska, Europa, Świat”. Tomasz Bilski, również z Banku Pekao S.A,  przybliży produkty skarbowe, które mogą być interesujące dla polskiej branży meblarskiej. Izba zaplanowała również seminarium pt. „Wsparcie akredytowanych podmiotów w ocenie zgodności mebli i materiałów do ich produkcji”. 

 

 16.05.2022 - poniedziałek

16:00-17:30

 

UROCZYSTOŚĆ WRĘCZENIA ZŁOTYCH MEDALI i SATUETEK ACANTUS AUREUS TARGÓW MEBLE POLSKA i HOME DECOR, JUBILEUSZE

 

Pawilon10

17.05.2022 – wtorek

 

Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów

 

10:30-11:15

1.Jak mówić, by więcej sprzedać? Siła słowa w salonie meblowym.

Skoro myśli wpływają na słowa, to i słowa wpływają na myśli – pisał George Orwell. Jakich słów i sformułowań używać, a z jakich zrezygnować, by zwiększyć swoje szanse na sprzedaż? Jakie zadawać pytania, by pomóc klientowi w zakupie? Co i jak mówić, by podnieść wartość i liczbę produktów, które klient kupi w Twoim salonie meblowym? Znajdź nowe odpowiedzi na te pytania.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

11.30 -12:15

2.W jaki sposób sprawisz, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep?

Marketingowe powiedzenie mówi, że „połowa pieniędzy przeznaczonych na reklamę jest wyrzucona w błoto, rzecz w tym, aby wiedzieć która”. W  czasach, gdy coraz szybciej zmieniają się zachowania zakupowe klientów, rosną ich wymagania w stosunku do sposobu komunikowania się z nimi, a my mamy coraz większy wybór narzędzi marketingowych, w tym nowoczesnych mediów, skuteczny marketing staje się dla sklepu meblowego coraz większym wyzwaniem.  Co pomoże Ci zwiększyć liczbę klientów odwiedzających Twój salon meblowy? Skorzystaj z okazji, by zyskać nowe inspiracje.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

12:30 – 13:15

3.Kierownik sklepu – skutecznym menedżerem i liderem zespołu.

Dlaczego nawet najlepsi sprzedawcy, awansowani na kierowników sklepów nie zawsze spełniają oczekiwania swoich pracodawców, pracowników i swoje własne ? Co ułatwi Ci, jako kierownikowi sklepu, byś stawał się coraz bardziej skutecznym menedżerem, który sprawnie zarządza zespołem  współpracowników i jest dla nich autentycznym liderem?  Podczas tego spotkania zyskasz podpowiedzi, które sprawdzają się w praktyce.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

13:30 – 14:15

4.Jak sprzedasz klientowi tam, gdzie on jest?

Klient chce kupować tam, gdzie jest, dlatego coraz częściej korzysta zarówno z zakupów w internecie, jak i w sklepach tymczasowych, tzw. pop-up stores, których popularność rośnie szybciej niż kiedykolwiek dotąd. Na zadane, podczas badania firmy Cushman & Wakefield, pytanie „w jakich formatach będą rozwijać się Państwa sklepy”, aż 26 proc. odpowiedzi brzmiało „pop-up store”. Dowiedz się, jak Ty możesz na tym skorzystać, oferując meble i artykuły wyposażenia wnętrz.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

14:30 – 15:45

Zoptymalizowanie polityki energetycznej w branży meblowej, zmniejszenie kosztów oraz wprowadzeniu zdrowej energii. Innymi słowy jak uzyskać tańszą i zdrowszą energię w branży meblowej.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

 18.05.2022 – środa

10:30 – 11:15

 

Perspektywy makroekonomiczne dla polskiej branży meblarskiej – Polska, Europa, Świat

Paweł Antonik, Bank Pekao S.A.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

11:30 – 12:15

 

Produkty skarbowe dla polskiej branży meblarskiej

Tomasz Bilski, Bank Pekao S.A.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

13:15 – 14:15

Wsparcie akredytowanych podmiotów w ocenie zgodności mebli i materiałów do ich produkcji

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

14:30 – 15:00

Akredytowane badania i certyfikacja wyrobów meblarskich potwierdzeniem bezpieczeństwa produktu

Wprowadzając na rynek dowolny mebel należy zapewnić aby był bezpieczny. Oznacza to przede wszystkim zweryfikowanie jego zgodności z normami, poprzez wykonanie badań w laboratoriach o potwierdzonych kompetencjach. Dowiesz się, m.in. w jaki sposób możemy pomóc Ci w sprawdzeniu Twoich produktów w naszym laboratorium, jakie korzyści dają producentom badania prototypów mebli, a także dlaczego akredytowane certyfikaty dadzą Ci przewagę nad konkurencją na rynku krajowym jak i międzynarodowym.”

Organizator : INSTYTUT NADZORU TECHNICZNEGO Sp. z o.o.

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

15:15 – 16:00

Finansowanie działań eksportowych dla branży meblarskiej przy wsparciu funduszy unijnych

Piotr Snopek – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Paszport do Eksportu Sp. z o.o.

Japonia  – potencjał rynku dla branży meblowej

Kamila Pacho – Prezes Zarządu Melody Tours Sp. z o.o.

Ekspansja na rynki zagraniczne to przede wszystkim promocja swojej marki na rynkach zewnętrznych.

Skąd wziąć środki na imprezy targowe, gdzie szukać nowych klientów, jakie działania mogę sfinansować za pomocą funduszy unijnych, jak przygotować firmę do nowych wyzwań?

Czy Polska jako 3 największy eksporter mebli na świecie ma szansę zaistnieć na takich rynkach jak Japonia i ZEA?

Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas naszego wystąpienia.

Organizator: Paszport Do Eksportu , GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona

16:15 – 17:00

1.2 Internacjonalizacja MŚP Polska Wschodnia

Zjednoczone Emiraty Arabskie – potencjał rynku dla branży meblowej

Piotr Snopek – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Paszport do Eksportu Sp. z o.o.

Organizator: Paszport Do Eksportu , GRUPA MTP

Wschodni Hol Wejściowy

Sala Zielona