Ważne informacje organizacyjne!

1. Dokumenty wstępu na czas trwania targów:

Firmy, które dokonały wpłaty kaucji i opłaty za zgłoszenie udziału mogą pobrać i wygenerować dokumenty wstępu w Strefie Wystawcy. Po zalogowaniu się proszę wybrać zakładkę „dokumenty do pobrania”. Poza dokumentami wstępu znajdziecie tam Państwo również plan lokalizacji oraz oficjalne potwierdzenie uczestnictwa.

* dokumenty te są sukcesywnie podpinane do kont firm, które dokonały wpłaty kaucji i opłaty rejestracyjnej. Proces ten zostanie zakończony w najbliższych dniach.

Firmy, które nie dokonały wpłat proszone są o przesłanie dowodów wpłaty, co jest warunkiem udostępnienia dokumentów wstępu.

 

2. Montaż/ budowa stoisk/ demontaż:

Dokumenty wstępu i wjazdu na czas  montażu i demontażu są bezpłatne i można je odebrać w recepcji wystawców przy bramie wjazdowej od ul. Śniadeckich. Wcześniej można przesłać na adres : recepcja@grupamtp.pl listę osób (imię i nazwisko) oraz samochodów (marka, numer rejestracyjny).

Terminy montażu i demontażu:

  • Montaż:  08.03 - 11.03.2019 r.

Godziny otwarcia pawilonów i terenów targowych: 7.00 do 21.30.

W dniu 11.03.2019 r.(ostatni dzień montażu) pawilony będą otwarte do 24.00.

  • Demontaż: 16.03 -17.03.2019  w godz. od 7.30 – 21.30

 

3.Zaproszenia do zwiedzania

Każda firma ma w strefie wystawcy udostępnionych  40 zaproszeń w wersji elektronicznej. Istnieje możliwość domówienia większej ilości zaproszeń (bezpłatnych).

 

4. FAKTURY:

Przypominamy, że konieczne jest uregulowanie całej kwoty z tytułu zamówionej powierzchni oraz opłatę za zgłoszenie udziału. Faktury można pobrać po zalogowaniu się do strefy wystawców w zakładce „faktury”


5. Zabudowa i wyposażanie stoisk:

Przypominamy, że zamówiona powierzchnia jest powierzchnią NIEZABUDOWANĄ. W przypadku gdy  zabudowa będzie wykonywana przez Państwa personel lub firmę zewnętrzną, konieczne jest wypełnienie i dosłanie zgłoszenia firmy wykonującej zabudowy (formularz C) oraz oświadczenie wykonawcy – dokumenty w załączeniu. Proszę przesłać również projekt stoiska.

  • Firmy zlokalizowane w pawilonach 7,7A, 8, 8A –   na adres rejon1@grupamtp.pl
  • Firmy zlokalizowane w pawilonach 3, 3A i 4 –        na adres rejon2@grupamtp.pl
  • Firmy zlokalizowane w pawilonie 6             –            na adres rejon3@grupamtp.pl

UWAGA!!!!    Konieczne jest również zamówienie usług technicznych – Strefa Wystawcy – Sklep – Meble Polska 2019. Dla zamówień złożonych po 24.02.2019 obowiązywać będą wyższe ceny.

Jeśli zabudowę wykonuje nasza komórka IDEAEXPO – nie ma potrzeby przesyłania tych dokumentów.

 

6. Termin i godziny otwarcia targów:

Termin targów: 12.03-15.03.2019

Godziny otwarcia targów:

  • dla wystawców:   09:00 – 19:00

w ostatnim dniu trwania targów, tj. 15.03.2019     09:00 – 24:00

  • dla zwiedzających:

w dniach 12.03-14.03.2019  10:00 – 18:00

w ostatnim dniu trwania targów, tj. 15.03.2019  10:00 – 17:00

 

7. Wieczór branżowy

odbędzie się dnia 14.03.2019, o godz. 19.00 w pawilonie 15. Każdy wystawca otrzymuje 2 zaproszenia. Więcej zaproszeń i/lub rezerwację stolików można domówić na załączonym formularzu.

Zaproszenia będą przygotowane do odbioru:

  • Dla firm zlokalizowanych w pawilonie 3,3A i 4 – w biurze targów pawilon 3.
  • Dla firm zlokalizowanych w pawilonach 6, 7, 7A, 8 i 8A – w biurze targów pawilon 7.

Do zobaczenia wkrótce!

[ Wstecz ]
Partnerzy Medialni