Jak budować markę w branży meblowej?

Co zrobić, aby zostać zapamiętanym przez Klienta, znaleźć niepowtarzalne wyróżniki swojej marki oraz odpowiednio je zakomunikować? Podczas targów MEBLE POLSKA 2018 odpowiedź na to pytanie poznają uczetnicy prelekcji "Jak zbudować wyróżniającą się markę i komunikację dla firmy meblowej na polski i międzynarodowy rynek?"

Podczas tego wydarzenia mowa będzie o budowaniu i wdrażaniu w życie strategii komunikacji, która pozwala projektować materiały podkreślające najważniejsze wartości dla firmy i jej Klientów oraz o spójności, która jest kluczowa dla realizacji założeń.

wtorek, 6 marca, 10:00 - pawilon 7, sala 1C

wstęp wolny

Projektant i właściciel agencji Minima Advertising People, Krzysztof Fabianowski, opowie o swoich wnioskach i doświadczeniach z pracy dla firm z branży meblowej. Na przykładzie wieloletniej współpracy z ZAJC Kuchnie oraz projekcie dla Carpenter Studio, nagrodzonym w międzynarodowym konkursie oraz HOW Promotion & Marketing Design Award, pokaże jak kreować trafną i zrozumiałą komunikację oraz piękne projekty, opierając się na starannie wypracowanych założeniach.

Krzysztof Fabianowski. Od 10 lat prowadzi agencję Minima Advertising People™, która w swoim portfolio ma ponad 100 marek. Budując komunikację kładzie nacisk na wyróżnik, spójność, oraz konsekwencję. W swoich działaniach zawsze odnosi się do fundamentów marki. Laureat m.in. Visual Identity Awards, The DRUM Dream Awards.

Wstecz

Partnerzy Medialni

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact